Afbeelding

OTTO Work Force sluit 2013 af met record

Venray

De weekomzet van OTTO Work Force in Nederland gaat voor het eerst in zijn bestaan door de grens van 3 miljoen euro. In week 50 werd een omzet gerealiseerd van 3.012.019 euro. Dit getal werd vrijdagochtend door president €“ commissaris Peter Verlegh onthuld tijdens het kerstontbijt van de organisatie. De omzet is in Nederland met ruim 20 miljoen euro gegroeid tot bijna 135 miljoen euro. "In tegenstelling tot een lichte daling van de hele uitzendmarkt, is een groei van ruim 18% natuurlijk een zeer uitzonderlijke prestatie." Directievoorzitter Frank van Gool heeft positieve verwachtingen voor 2014. "We verwachten volgend jaar ook weer te groeien met dubbele cijfers. OTTO heeft onlangs weer een paar grote contracten kunnen afsluiten die in 2014 effectief worden. Ook de algehele markt laat nu een positieve trend zien." Het resultaat vloeit volgens Van Gool voort uit de succesformule van OTTO: respect voor klant en medewerker waarbij kwaliteit vóór nationaliteit gaat. 'Ik ben er trots op dat we in de toenemende mate geschikte flexmedewerkers kunnen vinden op de Nederlandse arbeidsmarkt. We proberen flexmedewerkers lange tijd aan ons te binden om zodoende ook hun competenties te ontwikkelen." Ook maakte OTTO vrijdag de volgorde van de favoriete klanten 2013 bekend die door de 5000 flexmedewerkers zijn uitgekozen. Op de eerste plaats is geëindigd W. Heemskerk uit Rijnsburg, gevolgd door Inalfa Roof Systems in Venray en Jumbo Supermarkten in Veghel.

Uit de krant