Hotel Asteria: beste hotel van Limburg, tweede van Nederland.
Hotel Asteria: beste hotel van Limburg, tweede van Nederland. Foto: Persfoto

Asteria beste van Limburg

Zakelijk

Goedverblijf brengt jaarlijks een hotelgids uit met daarin de leukste hotelarrangementen van dat jaar.

De vermeldingen van de arrangementen in deze gids worden geplaatst op volgorde van de beoordeling van de scores die gasten de accommodatie gaven. Hotel Asteria Venray staat met een beoordelingsscore van 8.9 op de eerste plaats in de provincie Limburg, op de tweede plaats, met een score van 8,5, gevolgd door zijn zusterhotel Parkhotel Horst. Een prachtig resultaat voor Hans en Astrid van der Sterren, die met hun twee hotels dus in de top 3 van Limburg staan.

Asteria is met zijn score niet alleen Limburg beste, het Venrayse hotel staat met zijn score ook nog eens op een gedeelde twee plaats van heel Nederland. Wanneer gasten via Goedverblijf een overnachting hebben gereserveerd en ook daadwerkelijk in het hotel verbleven, krijgen ze vervolgens de mogelijkheid om een beoordeling over het hotel in te vullen. Ze kunnen een score geven op zes onderdelen: algemene waardering, prijs/kwaliteit, ligging, service, kamers en eten.

De reviewscore, evenals de plus- en minpunten die de gasten hebben geschreven, helpen toekomstige gasten bij hun keuze voor het boeken van een hotel en geeft het hotel de mogelijkheid om het product en de kwaliteit te verbeteren en, indien nodig, aan te passen.

“Wij hebben de ambitie om alle gasten op een persoonlijke manier kennis te laten maken met de Limburgse gastvrijheid”, meldt een tevreden hotelmanager Jaco Nabuurs van Asteria. “Alle medewerkers geven gasten het gevoel bij hun thuis op bezoek te zijn; we laten ze het hotel en de omgeving beleven alsof ze een van ons zijn. Gasten hebben nooit het idee te slapen bij een ketenhotel, want ze zijn te gast bij een puur Nederlands familiebedrijf dat weet hoe gasten op een fijne manier te bereiken. Het motto daarbij is dat blije medewerkers de basis zijn voor tevreden gasten. Het is dan ook erg fijn om te horen dat wij zo’n goede score hebben ontvangen en waardering krijgen voor wat we doen! Het feit dat dit hoge cijfer voortkomt uit de gastenbeoordelingen maakt ons extra trots. Ik wil graag het gehele team bedanken voor hun toewijding, passie en het keiharde werken in 2020. Op naar nog meer successen in 2021!”

Uit de krant