Logo peelenmaasvenray.nl

Topjaar Limburgs Museum

Het Limburgs Museum in Venlo sluit 2013 af met 63.500 bezoekers. Dat is ruim 20.000 meer dan in 2013, het Floriadejaar. Vooral de combinatie van tentoonstellingen bleek een gouden greep. De toeloop voor de laagdrempelige familietentoonstelling Sesamstraat en de meer museale expositie Geschilderd van Eijsden tot de Mookerhei was zo groot, dat al voor de zomervakantie besloten werd beide te verlengen tot en met 12 januari 2014. Topper in het topjaar was Het Pakhuis van Sinterklaas, dat in krap drie weken tijd bijna 9.500 veelal jeugdige 'gelovigen' trok. De gasten geven het Limburgs Museum een hoog eindcijfer, een 8,2. De duur van een bezoek was gemiddeld  ruim twee uur. De gasten gaven in de enquête aan vooral door artikelen in dagbladen en weekbladen en door mond-tot- mondreclame geattendeerd te zijn op de activiteiten van het Limburgs Museum. Kijk ook op: www.limburgsmuseum.nl.

Dit is een gratis artikel van de redactie van Peel en Maas TV. Niet al onze artikelen zijn gratis te lezen. Deze zogenaamde premium artikelen zijn exclusief voor onze abonnees. Zonder abonnees kunnen we namelijk geen Venrays nieuws maken. Wilt u al het Venrayse nieuws lezen? Neem dan een abonnement op Peel en Maas. U kunt dan een papierenkrant incl. digitaal abonnement nemen of alleen een digitaal abonnement. Zo kunnen wij ook in de toekomst het Venrayse nieuws op journalistiek verantwoorde wijze voor u publiceren. Wilt u toegang tot de exclusieve content van Peel en Maas? Klik dan hier

Meer berichten