Afbeelding
Foto: Persfoto

4me kondigt aan samen te gaan werken met Nexthink

Algemeen

4me heeft een nieuwe integratie aangekondigd met Nexthink, het platform voor eindgebruikerservaringen. Door deze samenwerking is er een beter begrip van het werknemerssentiment en kan er een nog sneller probleemoplossend vermogen worden toegevoegd aan de 4me Enterprise Service Management-oplossing.

Deze samenwerking met Nexthink, een leider in het beheer van eindgebruikerservaringen, geeft 4me-klanten de mogelijkheid om snel te reageren op problemen met gebruikerservaringen die de productiviteit beïnvloeden. En misschien nog wel belangrijker: voordat ze werknemers frustreren.

De voordelen

Door de samenwerking met Nexthink kunnen organisaties productiever worden. De integratie geeft extra inzicht in hoe services worden verbruikt door werknemers en andere gebruikers, hoe niet-presterende hardware, applicaties of infrastructuur hen beïnvloedt en hoe dit de productiviteit, betrokkenheid en medewerkerstevredenheid beïnvloedt. De Nexthink-4me-integratie komt tegemoet aan het sentiment van werknemers door apparaten continu te bewaken met de mogelijkheid voor geautomatiseerd herstel.

De mogelijkheden

Wat zijn nu precies de mogelijkheden van de integratie in de management tools. 

  • Houd de CMDB van 4me automatisch up-to-date met ontdekte asset- en ervaringsgegevens.
  • Onderhoud automatisch CMDB-relaties tussen hardware en software.
  • Sta personeel toe om Nexthink's Finder rechtstreeks vanuit 4me te starten.
  • Genereer automatisch een verzoek in 4me wanneer een medewerker een negatieve ervaring heeft op door Nexthink beheerde apparaten. Dergelijke verzoeken worden automatisch geclassificeerd en toegewezen aan het juiste team. 4me kan provisioning-scripts activeren om bekende oplossingen te implementeren.

Wat doet 4me nu precies?

4me is een cloudgebaseerde applicatie voor servicebeheer voor bedrijven die de Service Integration and Management (SIAM) -benadering ondersteunt. Het stelt alle partijen die betrokken zijn bij de levering van diensten in staat om op een intuïtieve en veilige manier samen te werken. 4me maakt naadloze samenwerking mogelijk over organisatiegrenzen heen en biedt elke organisatie real-time tracking van de serviceniveaus die het aan zijn klanten biedt, evenals overeenkomsten waarop het vertrouwt van externe providers. 

Wat doet Nexthink nu precies?

Nexthink is de leider in software voor het beheer van digitale werknemerservaringen. Het bedrijf geeft IT-leiders een ongekend inzicht in de dagelijkse ervaringen van werknemers met technologie op apparaatniveau, waardoor IT kan evolueren van reactieve probleemoplossing naar proactieve optimalisatie. Nexthink stelt zijn meer dan 1.000 klanten in staat om betere digitale ervaringen te bieden aan meer dan 10 miljoen werknemers. Het hoofdkantoor van Dual is gevestigd in Lausanne, Zwitserland en Boston, Massachusetts, en Nexthink heeft negen kantoren wereldwijd.

De Nexthink-integratie verbetert de eindgebruikerservaring voor alle 4me-servicemanagementklanten

Uit de krant