Bart van der Sterren (links) en André Tonen bekrachtigen het hoofdsponsorschap met een handdruk. Foto: Henk Lammen
Bart van der Sterren (links) en André Tonen bekrachtigen het hoofdsponsorschap met een handdruk. Foto: Henk Lammen

Steun wandelevenement

Algemeen

Het Venrayse bedrijf Van de Mortel is hoofdsponsor van het nieuwe Meerdaags Wandelevenement Venray (MWV). De eerste editie van dit jaarlijks terugkerend evenement vindt plaats op zaterdag 2 en zondag 3 juni.

Directeur Bart van der Sterren nam zelf contact op met de organisatie van MWV. De directeur van het bedrijf, dat doet in verzekeringen en hypotheken en zelfstandig adviseur is van de Regiobank, was meteen enthousiast over het nieuwe wandelevenement. "Het is laagdrempelig en een mooi sportevenement voor de regio. En heel belangrijk, een activiteit die voor iedereen toegankelijk is. Een leuke combinatie, vooral ook vanwege het sociale karakter. In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen juichen wij het toe dat het evenement een goed doel, de stichting ALS, ondersteunt. Wij dragen graag een steentje bij aan dit initiatief dat Venray op de kaart zet." Voorzitter AndréTonen van MWV is verheugd over het hoofdsponsorschap van Van de Mortel. "Het was een aangename verrassing dat dit Venrayse bedrijf zijn naam wil verbinden aan ons evenement. De intentie is dat die samenwerking voor langere tijd blijft gelden. Dat strookt ook met onze ambitie om in enkele jaren tijd uit te groeien tot een regionaal, zelfs landelijk wandelevenement. Bij de presentatie hebben we gezegd dat we over vijf jaar 5000 wandelaars aan de start willen hebben. Met de steun van een echt Venrays bedrijf krijgen we een duw in de rug om die ambitie waar te maken."

Uit de krant